Rabu, 24 Jun 2009

Peta Ke Pentas Kita... Karya Kita...

Peta dari pekan Hutan Melintang.

Alamat Penuh : F30, Parit 11 Batu 16, 36400 Hutan Melintang , Perak.

:: Jika dari KL, sila rujuk peta di sini.
:: Jika dari Butterworth, sila rujuk peta di sini.
:: Jika dari Ipoh, sila rujuk peta di sini.
:: Jika dari Bidor, sila rujuk peta di sini.

* Terdapat banner Pentas Kita... Karya Kita di hadapan lokasi acara.

Berita baik untuk pengunjung-pengunjung bahawa album penyanyi Nik yang berjudul C4-LLPK akan mula dijual dan Pentas Kita... Karya Kita menjadi lokasi sulung. Album seperti ini biasanya adalah terhad. Jadi kamu perlu datang sebelum kehabisan.

Nota : LLPK ni mungkin Lepak La Pak Karamu... =)

6 ulasan:

radens albanjari berkata...

salam meor,

wak ciplak ntri hang pagi ni..minta izin,boleh kaa ?

lanterajiwa berkata...

takpe... ambik aje...

binjidan berkata...

trima kasih ..trima kasih..hahaha mmang terhad dan hand made lagi..klu tk raspek lg gua tak tau la..

klu negara barat dah tentu dorg pulun

D'Rimba berkata...

Akan datang akan saya sertai kalian sepenuh jiwa.....

Usratika berkata...

salam bro,

hulamak..congrate bro..cayalah..gua insyaallah turun kat Kajang ni..

lanterajiwa berkata...

salam... terima kaseh bagi semua yg menghulurkan bantuan dan harapan... InsyaAllah lepas ini Pentas Kita... Karya Kita... akan ke Kuala Kangsar.

Usratika... nanti lepak ngan aku kat Kajang... aku bertolak pagi sabtu dari Teluk Intan...