Jumaat, 30 Januari 2009

Pindaan Tarikh Akhir Tempahan T-Shirt KERANDA 152 kepada 04 Februari 2009 (Rabu)

Merujuk kepada salah satu program "Perarakan Keranda" – dinamakan Keranda 152 yang akan diadakan pada pertengahan bulan Februari oleh Gabungan Penulis Nasional (Gapena) maka aku telah mengambil keputusan untuk mempercepatkan tarikh akhir tempahan t-shirt KERANDA 152 kepada 04 Februari 2009 (Rabu) di mana sebelum ini tarikh akhirnya ialah 13 Februari 2009. Ini supaya para pembeli dapat memakai t-shirt tersebut pada hari perarakan yang akan dinyatakan tarikh kemudian.

Informasi t-shirt :
  • Saiz XS, S, M, L dan XL.
  • Cetakan bersaiz A4 (depan sahaja).
  • T-shirt terdapat 2 color sahaja iaitu putih dan hitam.

T-shirt warna putih
  • Cetakan 2 warna (Maroon & Hitam)
  • Harga : RM 25.00 (tidak termasuk kos penghantaran)

T-shirt warna hitam
  • Cetakan 2 Warna (Merah & Putih)
  • Harga : RM 27.00 (tidak termasuk kos penghantaran)

Kos biaya hantar
  • RM 5.00 (semenanjung Malaysia)

Bayaran boleh dibuat di Maybank 1580 6001 3854 (Meor Khairol Nizam)

Emailkan ke lanterajiwa@gmail.com
nama, alamat penghantaran, saiz, no. telefon dan bukti pembayaran (attach)...

T-shirt akan mula dicetak pada 05 Februari 2009

10 ulasan:

zf_zamir berkata...

abg hensem, nak tempah lagi sempat ke?

lanterajiwa berkata...

sempat... jgn lewat...

pawaka1 berkata...

salam

bila proses penghantaran t-shirt tu akan bermula

FJ berkata...

alamak, saya dah lambat nak tempah! Sedihnyaaaaaaaaaaa........ Bro, kalau ada lebih ke minta war-warkan ya. Saya berminat nak beli tshirt keranda 152 tu

Irfan Jani berkata...

Alamak. Terlambat! Nak bayar dengan Paypal mahu tak? Sebab saya bukan di Malaysia sekarang ini.

lanterajiwa berkata...

salam...

pawaka...
sori lambat comment.. 2 minggu ni agak huru-hara... semua penghantaran akan dibuat pada 23 februari ini... terima kasih...

FJ...
Kalau nak tempah sila lakukan syarat2 yang telah ditetapkan... terima kasih...

SangPelangi.com...
aku tak pernah terima pembayaran guna paypal bro... nanti akan aku usahakan... aku tanye member2 yang tahu... ok...

annahs berkata...

Assalamualaikum..

Ada lagi t-shirt nih kalu nk tempah... Lambat tau laa :(

lanterajiwa berkata...

Tempahan t-shirt K152 masih dibuka lagi... sila rujuk entry blog yg terkini....

Irfan Jani berkata...

Aku akan beli dalam April ini. Harap aku tak terlepas kali ini.

crixerity berkata...

boleh beli lagi?